.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میل ساخته شده است. به جهت افزایش مقاومت این نوع سطل زباله ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی آنها را به روش گالوانیزه گرم پوشش می دهند. گالوانیزه گرم فرآیندی است که در طی آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود. کف سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب به صورت مکعبی شکل طراحی و به صورت کامل شاسی کشی شده است که این امر موجب دوام و مقاومت سطل زباله در برابر وزن و فشار زیاد می شود.
 سطل زباله شهری گالوانیزه 1100 لیتری مکعب قابل تولید در دو نوع چرخدار و درب دار می باشد. سطل زباله های درب دار از ورود جانوران موذی به داخل سطل زباله و همچنین پراکننده شدن زباله ها در زمان وزش باد جلوگیری می کنند. سطل زباله های مکعب چرخدار دارای چهار چرخ توپرپلاستیکی می باشند. چرخ های جلویی این سطل زباله ها ترمزدار می باشد و از حرکت سطل زباله در مسرهای شیب دار جلوگیری می کند. 
 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

سطل مکعب گالوانیزه

مشخصات سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

  • دارای دو گارد ضربه گیر می باشد که از سطل زباله در برابر ضربات و صدمات جانبی محافظت می کند.
  • مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشد و از جاری شدن شیرآبه زباله ها و تجمع حشرات موذی در اطراف سطل زباله جلوگیری می کند.
  • دارای دو عدد برچسب ترافیکی شب سوز می باشد که موجب بهتر دیده شدن سطل زباله در شب می شود.
  • پرس بدنه این نوع سطل زباله ها به روش متال فرمینگ انجام شده است.
  • سرتاسر این سطل زباله ها به وسیله جوش CO2 جوشکاری شده است که مانع از نشت مایعات درون مخزن به بیرون می شود.

کاربرد سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب به منظور حفظ پاکیزگی، ایمنی و سلامت در محل کار و یا محیط شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها با توجه به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها از جمله کارگاه ها، کارخانجات، پیاده روها، خیابان ها، معابر، پیاده روها، مراکز آموزشی، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و... مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست ایفا می کند و بدین طریق مانع از انتشار آلودگی و شیوع بیماری می شود. 

ویژگی سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

  1. آنتی باکتریال بوده و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها می شود.
  2. در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف سرما، گرما و... مقاوم می باشد.
  3. ضد حرق بوده و در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
  4. از بالاترین ضریب چسبندگی به زمین برخوردار است و تحت هیچ شرایطی واژگون نمی شود.
  5. قابل شستشو و ضدعفونی کردن می باشد.
  6. هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.

فروش سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

امروزه مراکز بسیاری در کشور وجود دارد که در زمینه فروش انواع تجهیزات شهری فعالیت می کنند. مجموعه جهان سطل یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکزی است که سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به مشتریان عزیز عرضه می دارد. این مجموعه تخفیفات باورنکردنی را براش مشتریان عزیزی که سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید با خرید عمده سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب شامل تخفیفات ویژه و استثنایی این گروه شوید. جهت خرید کافیست با تیم فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب باید از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری شود تا کارایی لازم را داشته باشد. در هنگام خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب باید به پارامترهایی از قبیل محل نصب، بودجه پیش بینی شده جهت خرید محصول و... توجه شود. خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب از مجموعه جهان سطل به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. خرید آنلاین امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش های خرید تبدیل شده است. در خرید آنلاین شما می توانید انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. مشتریان عزیزی که قصد خرید به صورت حضوری دارند می توانند به آدرس درج شده در سایت مراجعه نمایند.

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب با یکدیگر متفاوت می باشد. این سطل زباله ها با توجه به نوع طراحی، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شوند. مجموعه جهان سطل یکی از معتبر ترین مراکزی است که در زمینه فروش سطل زباله به ویژه سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب فعالیت می کند. شما مشتریان عزیز می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت خرید کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب در چه جاهایی استفاده می شود؟
پارک ها، کارگاه ها، کارخانجات، پیاده روها، خیابان ها و...
آیا ارسال سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب به شهرستان توسط مجموعه جهان سطل صورت می گیرد؟
بله مجموعه جهان سطل، سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب را به سراسر کشور ارسال می کند.
نحوه خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب از مجموعه جهان سطل به چه صورتی است؟
شما مشتریان عزیز می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب را از مجموعه جهان سطل خریداری نمایید.
قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب چقدر است؟
قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب با توجه به نوع پوشش، نوع جوشکاری، تعداد سفارش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده و... تعیین می شود.
facebook
google plus
linkedin