.

سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن


سطل زباله پلی اتیلن از پلاستیک فشرده تولید می شود. سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن نوعی از سطل زباله ی پلاستیکی می باشد که دارای ابعاد 130*103*123 است. سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن می تواند در وزن های مختلفی ساخته شود. سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری به صورت مکانیزه تولید می شود که امکان تخلیه ی آن توسط ماشین های مکانیزه ی شهرداری وجود دارد. همچنین دارای 4 چرخ صنعتی و بزرگ بوده که 2 عدد ساده و 2 عدد ترمزدار می باشد. گیره های این سطل به وسیله ی لوله های فلزی تقویت شده است. سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن در 8 رنگ آبی، قرمز، زرد، سبزروشن، سبز تیره،سفید، قرمز، نارنجی تولید می سود. مشتری ها با توجه به نحوه ی کاربرد مخزن و سلیقه ی خود می توانند اقدام به خرید هر کدام از این رنگ ها نمایند. این سطل زباله قابلیت نصب پدال فلزی را نیز دارا می باشد. در شرکت جهان سطل، سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن با انواع رنگ بندی موجود است. تمامی محصولات این مموعه دارای ضمانت نامه می باشند.
 
سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن
 

 سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن مکانیزه

  • ساخت سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن مکانیزه به گونه ای است که امکان درج کردن نام و یا لوگو بر روی بدنه یا درب آن مقدور باشد.
  • به دلیل حجم زیادی که این سطل برای نگهداری زباله ها دارد در اماکن بزرگی مانند بیمارستان ها، اداره ها، فرودگاه ها، پارک ها، کارخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن مکانیزه به شیوه ای مدرن و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شود. به همین جهت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این امر سبب شده به زودی نیاز به تعمیر نداشته باشد و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد.
  • تخلیه ی زباله های سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن مکانیزه به طور مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می شود. در نتیجه موجب پراکندگی زباله ها نشده و از آلوده شدن محیط جلوگیری می کند.
facebook
google plus
linkedin