.

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه یکی از انواع پر طرفدار این مخزن زباله است. عواملی همچون رشد جامعه، صنعتی شدن شهرها، افزایش جمعیت و رشد فرهنگ مصرف‌گرایی میزان زباله های شهری افزایش داده است. این زباله ها منجر به آلودگی محیط زیست و کره زمین شده است. این آلودگی ها خطرات جبران ناپذیری برای موجودات و انسان ها به همراه دارد. در نتیجه استفاده از سطل ها برای جمع آوری زباله ها و پسماندها به شدت لازم است. البته سطل‌های زباله بدلیل نگهداری زباله‌ می توانند منبعی برای رشد میکروب‌ها و عوامل بیماری ها باشند. بنابراین انتخاب یک سطل زباله ‌ی مناسب و استاندارد می‌ تواند یکی از ملزومات استفاده شهری محسوب شود. سطل زباله ‌ای که بتواند با حجم مناسب و کیفیت بالای خود زباله‌ها را درون مخزنش به خوبی جای دهد. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه از جمله ی این مخازن است. این سطل یکی از مناسب ترین نوع مخازن زباله ها است که می تواند حجم انبوهی از زباله ها را نگهداری کند. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه در طرح ها و اشکال مختلفی ساخته می شود. همچنین به دو شکل مکعب و محدب موجود می باشد.  موارد استفاده از سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری بیشتر محیط های پر تردد و یا مکان هایی است که حجم تولید زباله در آن بالا است. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه را می توان از مجموعه ی جهان سطل خریداری کرد. برای این کار نیاز به حضور در محل شرکت نیست و از طریق سایت می توان اقدام به خرید این مخزن نمود.
 
سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه
 

مشخصات سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه

  • بدنه سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه از جنس گالوانیزه درجه یک با ورقی به ضخامت 1.5 تا 2 میلیمتر می باشد. نوع جوش ورقه ها از نوع CO2 و به صورت کاملا آب بندی می باشد. این مخزن دارای چهار چرخ گردان به قطر 20 سانتی متر است که دو چرخ عقب ساده و دو چرخ جلو ترمزدار است.  شاسی چرخ های سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه به طور معمول از جنس ورق گالوانیزه است که این شاسی با پیچ و مهره گالوانیزه یا جوش co2 به مخزن نصب شده اند. البته جنس چرخ های بعضی از این مخازن فلزی می باشد.
  • در پایین و کف این مخزن یک قسمت شیبدار وجود دارد. این شیب برای تخلیه ی زباله ها مناسب بوده و همچنین به کنترل شیرابه های ناشی از زباله کمک می کند. این مخزن زباله از مجموعه جهان بتن قابل خریداری می باشد.
  • کف مخزن از قوطی 40*100 شاسی کشی شده است که این امر موجب تقویت بیشتر کف و چرخ ها می شود.
  • در کناربدنه ی سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه  دو دستگیره برای حمل و نقل آسان مخزن تعبیه شده است.
  • چهار گارد ضربه گیر در چهار طرف مخزن گالوانیزه به صورت نردبانی قرار دارد.
  • قسمت بالا و پایین این سطل دارای کلاف پروفیل است. در قسمت بالا سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه، از پروفیل 20*20 استفاده شده که از ضخامت بالاتر از آن هم می توان استفاده کرد.
  • طول این مخزن اغلب 122 سانتی متر و عرض آن 96 سانتیمتر است.
facebook
google plus
linkedin