.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قیمت

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. این محصول با توجه به ابعاد، نوع طراحی، ضخامت ورق، نوع پوشش و... قیمت گذاری می شود. مجموعه جهان سطل، سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما مشتریان عزیز جهت استعلام از قیمت سطل زباله مکانیزه می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری در طرح ها و مدل های مختلفی قابل تولید می باشد. با قرار دادن این سطل زباله ها در فواصل معینی در سطح شهر می توان تا حدود زیادی از آلودگی و بی نظمی شهر جلوگیری کرد. جنس این سطل زباله ها از گالوانیزه گرم می باشد. گالوانیزه گرم فرآیندی است که مانع از خوردگی فلز می شود. تخلیه و جمع آوری زباله ها در این نوع سطل زباله ها به صورت کاملا اتوماتیک و مکانیزه انجام می شود. اگر سطل زباله ها به موقع تخلیه نشوند مخازن بیش از حد پرشده و زباله ها به اطراف مخزن و بر روی زمین ریخته می شوند که این امر موجب و پخش شدن بوی نامطبوع زباله ها و آلودگی محیط می شود. 

 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قیمت
 

مشخصات سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری 

این سطل زباله ها مجهز به شیرتخلیه شیرآبه می باشند و مانع از جاری شدن شیرآبه زباله ها و تجمع حشرات موذی در اطراف سطل زباله می گردند. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قابل تولید به صورت درب دار می باشند. سطل زباله های درب دار از پخش شدن زباله ها و همچنین ورود جانوران به داخل سطل زباله جلوگیری می کنند. در سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چهار چرخ توپر پلاستیکی تعبیه شده است که دو چرخ جلویی ترمزدار و دو چرخ عقب بدون ترمز می باشد. چرخ های ترمزدار جلویی مانع از حرکت سطل زباله در مسیرهای شیب دار می شود. 

ویژگی سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری 

  • دوام و طول عمر زیادی دارند.
  • تخلیه کردن این سطل زباله ها به راحتی انجام می شود.
  • هزینه نگهداری و مراقبت از آنها پایین می باشد.
  • در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشند.
  • در دمای زیر صفر و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت خوبی دارند.
  • ضدحریق بوده و در مقابل آتش سوزی مقاوم می باشند.
  • از بالاترین ضریب چسبندگی به زمین برخوردار است.
  • به آسانی قابل حمل و جابه جایی می باشد.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.
  • در مدل ها و ظرفیت های مختلفی قابل تولید می باشد.
  • در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی مقاوم می باشد.

انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری 

سطل زباله های گالوانیزه 1100 لیتری در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسند. این سطل زباله ها در سه نوع محدب، مکعب و پرسی تولید می شوند که هر یک ویژگی های مخصوص به خود دارند بنابراین این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایید. مجموعه جهان سطل یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری می باشد. این مجموعه سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری را در بالاترین کیفیت و مناسب قیمت به مشتریان عزیز عرضه می نماید. جهت استعلام از قیمت سطل زباله فلزی بزرگ و نحوه سفارش آن می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری با چه کیفیتی در مجموعه جهان سطل به فروش می رسد؟
 سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده است و در بالاترین کیفیت در مجموعه جهان سطل به فروش می رسد.
انواع  سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری از لحاظ مدل کدامند؟
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخ دار و سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار
پوشش سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری به چه روشی انجام می شود؟
گالوانیزه گرم
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چه کاربردی دارد؟
حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست، جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری، زیباسازی چهره شهر و...
facebook
google plus
linkedin