.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار یکی از ابزارهای نظافتی است که در جهت پاکسازی محیط زیست از هرگونه آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مانع از پراکنده شدن زباله ها در محیط و انتشار آلودگی می شود. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار دارای درپوش فلزی و یا پلاستیکی است. وجود درپوش در این سطل زباله ها از ورود جانوران موذی به داخل مخزن زباله جلوگیری می کند. این سطل زباله ها به گونه ای طراحی شده اند که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله شهری گالوانیزه 1100 لیتری درب دار قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، مقابل مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی، کارخانجات، پایانه های مسافربری و... می باشد.
 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار

انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار

سطل زباله گالوانیزه محدب

سطل زباله گالوانیزه محدب دارای کفی منحنی شکل می باشد. طراحی کف این سطل زباله ها به صورت قوسدار موجب شده است تا آب و مایعات درون مخزن زباله در گوشه ای انباشته نشود و تخلیه آن به سهولت انجام گیرد. 

سطل زباله گالوانیزه مکعب

سطل زباله گالوانیزه مکعب دارای کفی مکعبی شکل می باشد. کف این سطل زباله ها به طور کامل شاسی کشی شده است که این ویژگی موجب افزایش مقاومت کف در برابر حجم و فشار زیاد زباله ها می شود.

سطل زباله گالوانیزه پرسی

در تولید سطل زباله گالوانیزه پرسی ورق گالوانیزه به کمک دستگاه های مخصوصی پرسکاری شده است. پرسی بودن ورق گالوانیزه علاوه بر زیبایی موجب افزایش مقاومت محصول می شود.

مشخصات فنی سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار

  1. دارای 2 گارد ضربه گیر است که از مخزن زباله در برابر ضربات و صدمات جانبی محافظت می کند.
  2. پرس بدنه این سطل زباله ها به روش متال فرمینگ انجام می شود.
  3. دارای 2 عدد شبرنگ ترافیکی است که موجب بهتر دیده شدن مخزن زباله در شب می شود.
  4. تمامی اتصالات سطل زباله گالوانیزه با استفاده از جوش CO2 انجام شده است. 
  5. مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشد و مانع از جاری شدن شیرآبه زباله ها و آلودگی محیط می شود.
  6. قابلیت حک آرم سفارشی مشتری را دارا می باشد.

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار در قیمت های مختلفی در بازار به فرش می رسد. این تفاوت قیمت با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش، تعداد سفارش، نوع مونتاژ و... ایجاد می شود. مجموعه جهان سطل، سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار را در مقایسه با سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می دارد. شما متقاضیان عزیز می توانید جهت استعلام از قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری درب دار با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.
facebook
google plus
linkedin