.

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی

سطل های زباله گالوانیزه به عنوان یکی از تجهیزات مبلمان شهری بوده که دارای ظرفیت های مختلف می باشد. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی، یکی از مخازن گالوانیزه با ظرفیت بالا برای جمع آوری و نگهداری زباله ها می باشد. با توجه به حجم بالا، این مخزن را می توان در مکان های پرتردد و شلوغ مورد استفاده قرار داد. چرا که زباله ها از داخل سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی به بیرون نمیریزد و در محیط اطراف پخش نمی شود. همچنین سطل زباله گالوانیزه با درب فلزی از پخش بوی تعفن زباله ها به بیرون جلوگیری می کند. از مجموعه جهان سطل به راحتی می توان سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. شما چه یک مصرف کننده شخصی باشید و چه یک کسب و کار ، برای دفع زباله ها به سطل مناسب  نیاز دارید. از جمله مخازن زباله مناسب برا دفع پسماندها، سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی می باشد که در انواع مختلفی از شکل ها و رنگ ها موجود است. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی، برای دفع انواع مواد اعم از کاغذ، پلاستیک، شیشه و حتی زباله های پزشکی بسیار مناسب است. 
سطل زباله 770 لیتری گالوانیزه با درب فلزی

انواع سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی به دو شکل محدب و مکعب ساخته می شود. در زیر به بررسی هر کدام از این مدل ها می پردازیم:
مدل محدب: سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی مدل محدب، بدنه ای با ضخامت ورق     2 میل، ابعاد 120x98x120 سانتی متر و وزن 95  کیلوگرم دارد. طراحی این مخزن به شکل محدب انجام شده است. اصول تولید آن به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از شهر با سرعت بالا صورت می گیرد. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی در مراکز صنعتی، تولیدی، مراکز اداری و تجاری، مراکز درمانی، کارخانه جات و بسیاری از مکان های دیگر قابل استفاده می باشد. این سطل زباله در جهان سطل به فروش می رسد. 
مدل مکعب: این مخزن به شکل مکعبی طراحی و ساخته شده و بدنه ی آن از جنس ورقه های گالوانیزه می باشد. جوش بدنه ها منقطع بوده و سراسر آن پرسکاری شده است. تعداد چرخ 4 عدد 2 عدد ساده و 2 عدد ترمز دار است که قابل تعویض می باشد. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی مدل مکعبی در مساجد، دانشگاه ها، مدارس، رستوران ها، پارک ها و اماکن تفریحی کاربرد دارد.

طراحی سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی

  • سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی به گونه ای طراحی شده است که تخلیه و دفع زباله های آن کاملا مکانیزه و به وسیله ی ماشین های مخصوص شهرداری انجام می شود. 
  • در پایین مخزن، دریچه ای برای دفع شیرابه های ناشی از زباله ها طراحی شده است. در نتیجه با بازکردن درب این دریچه به راحتی می توان شیرابه ها را از درون سطل به بیرون تخلیه کرد. 
  • طراحی درب سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه به صورتی است که باز یا بسته کردن نیاز به دخالت دست و لمس کردن سطل ندارد. 

قیمت سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی

قیمت سطل زباله فلزی خیابانی بستگی به عوامل زیر دارد:
  • نوع پوشش
  • جنس و ضخامت ورق مورد استفاده
  • نوع پوشش
  • نوع طراحی
  • تعداد سفارش
  • نوع جوشکاری
  • و...
شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام از قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه اعم از قیمت سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری، قیمت سطل زباله 660 لیتری گالوانیزه و... با همکاران ما در مجموعه جهان سطل تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

جنس سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی چیست؟
سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میل ساخته شده است.
چطور می توانم از تخفیفات مجموعه جهان سطل بهره مند شوم؟
شما می توانید با خرید عمده سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی از مجموعه جهان سطل شامل تخفیفات ویژه و استثنایی این گروه شوید.
سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی در چه جاهایی کاربرد دارد؟
پارک ها، خیابان، پارک ها، مقابل درب مجتمع های مسکونی، پایانه های مسافربری و...
آیا خرید عمده سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی از مجموعه جهان سطل امکان پذیر است؟
بله این مجموعه سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه با درب فلزی را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به مشتریان عزیز عرضه می کند.
facebook
google plus
linkedin