.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری از بزرگترین انواع سطل زباله گالوانیزه به شمار می آید. این سطل زباله ها در جهت پاکسازی محیط زیست از هر گونه آلودگی مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری نقش مهمی در جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری ایفا می کند. این سطل زباله ها سهم بسزایی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر دارند. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل کارخانجات، مراکز آموزشی، پیاده روها، خیابان ها، پارک ها، بیمارستان ها و... می باشد. سطل زباله شهری گالوانیزه 1100 لیتری به گونه ای طراحی شده است که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.
 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

تولید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری 

مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس ورق گالوانیزه است. بدنه فلزی این محصول به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. گالوانیزه گرم نوعی گالوانیزه است که در آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درج سانتی گراد پوشش داده می شود. پوشش گالوانیزه گرم از مخزن زباله در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی و خوردگی آن می شود.

انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

سطل زباله گالوانیزه محدب

سطل زباله گالوانیزه محدب یا نیم گرد دارای کفی منحنی شکل می باشد که این ویژگی موجب می شود تا آب و مایعات در گوشه ای انباشته نشود و تخلیه و شستشوی آن به سهولت انجام گیرد.

سطل زباله گالوانیزه مکعب

سطل زباله گالوانیزه مکعب که با نام دیگری همچون سطل زباله گالوانیزه چهار گوش در بازار شناخته می شود. این محصول دارای کفی مکعبی شکل می باشد. کف این سطل زباله ها به طور کامل شاسی کشی شده است که این امر موجب افزایش مقاومت کف در برابر حجم و فشار زیاد زباله ها می شود.

سطل زباله گالوانیزه پرسی

در تولید سطل زباله گالوانیزه پرسی همنطور که از نام آن نمایان است ورق گالوانیزه به کمک دستگاه های مخصوصی پرسکاری شده است. پرسی بودن ورق گالوانیزه علاوه بر زیبایی موجب افزایش مقاومت محصول می شود. 

ویژگی سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

  1. هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.
  2. قابل شستشو و ضدعفونی کردن می باشد.
  3. از دوام و طول عمر زیادی برخوردار است.
  4. آنتی باکتریال بوده و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها می شود.
  5. ضد حریق بوده و در مقابل آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
  6. در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد.

فروش سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

فروش سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط مجموعه جهان سطل صورت می گیرد. این مجموعه آماده همکاری با کلیه شهرداری ها و دهیاری هاست. مجموعه جهان سطل مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به مشتریان عزیز عرضه می دارد. این مجموعه در تلاش است تا با افزایش سطح کیفیت محصولات خود بتواند گامی بلند در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست بردارد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت لیست قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه با همکاران ما در گروه جهان سطل تماس حاصل نمایید.

خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

در هنگام خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری باید به پارامترهایی از قبیل محل نصب، بودجه مورد نظر جهت خرید و... توجه شود. امکان خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری از مجموعه جهان سطل به دو روش حضوری و اینترنتی برای مشتریان عزیز فراهم شده است. در خرید آنلاین شما می توانید انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. مشتریان عزیزی که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند به نشانی مندرج در صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایند.

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

بسیاری از افراد قبل از خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری خواهان اطلاع از قیمت آن هستند. افراد علاقمندند تا سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت خریداری نمایند. در رابطه با قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری باید گفت این محصول با توجه به پارامترهایی از قبیل جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع جوشکاری، نوع مونتاژ، تعداد سفارش، نوع طراحی و... قیمت گذاری می شود. مجموعه جهان سطل مخزن زباله گالوانیزه را در مقایسه با سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما عزیزان می توانید جهت استعلام از قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.
facebook
google plus
linkedin