.

مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری

مخزن گالوانیزه به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات مبلمان شهری بوده که نصب آن در بسیاری از مکان ها ضرورت دارد. مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری از جمله ی سطل های گالوانیزه محسوب می شود که نقش مهم و تاثیرگذاری را در حفظ زیبایی و پاکیزگی محیط ایفا می کند.  این مخزن زباله در مدل های مکعب و محدب تولید می شود که می توانند به صورت درب دار یا بدون درب تولید شوند. تعداد کافی از مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری درفاصله های استاندارد، جانمایی صحیح و قابل دسترس بودن برای همه ی شهروندان از نکات مهمی است که در نصب مخزن باید رعایت شود. استفاده از این سطل می تواند از مواد آلوده و میکروبی زباله ها و شیوع انواع بیماری ها جلو گیری کرده و گام موثری در جهت حفاظت سلامت و بهداشت محیط زیست شهری بردارد. مجموعه جهان سطل، عرضه کننده انواع مخازن زباله، از جمله مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری می باشد. سطل زباله های عرضه شده در این مجموعه بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده و در اختیار عموم قرار می گیرد. در تمامی مکان ها خصوصا محل های پرتردد و شلوغ، می توان از مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری برای جمع آوری و دفع زباله ها استفاده کرد. 

مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری

گنجایش مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری

یکی از معضلات همیشگی سطل زباله ها، گنجایش و ظرفیت اندکی است که برای نگهداری و دفع پسماندها دارند. مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری با ابعاد 120*95*123 و وزن 95 کیلوگرم است. این مخزن 1100 لیتر ظرفیت دارد و از گنجایش بسیار بالایی برای نگهداری زباله ها برخوردار است. به طوری که می توان حجم زیادی از زباله ها را بدون سر ریز و کثیف شدن محیط ،در درون این مخزن قرار داد. در مناطق بزرگ یا در معابر پر رفت و آمد، بهتر است از مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری استفاده شود. برای مکان هایی که واحدهای صنفی خوراکی دارند همچون غذاخوری ها و یا آب میوه فروشی ها می توان از مخازن بزرگتر استفاده کرد. گنجایش و نگهداری با هم نسبت مستقیم دارند، به طوری که هر چقدر گنجایش بزرگ تر باشد، میزان نگهداری افزایش می یابد. از آنجایی که مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری گنجایش بالایی دارد، می تواند حجم انبوهی از زباله ها را نگهداری کند، بدون اینکه نیاز به تعویض سریع داشته باشد.

ویژگی مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری

  • مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری در مقاوم حرارت مقاوم می باشد. همچنین ضد حریق بوده و دچار آتش سوزی نمی شود.
  • این مخزن در مقابل نور شدید آفتاب از استحکام فوق العاده ای برخوردار است به طوری که در برابر حرارت آن تغییر شکل نمی دهد. 
  • چرخ های گردان و متحرک مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری، حمل و هدایت سطل را به سمت کامیون حمل زباله آسان می کند.
  •  در کف مخزن دریچه کنترل و دفع شیرابه ها وجود دارد. در نتیجه شرابه ها در زمان مناسب می توان تخلیه کرد. 
  • مدل های درب دار مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری از تجمه حشرات و پخش شدن بوی تعفن زباله هاجلوگیری می کند. همچنین مانع نفوذ رطوبت و آب باران و برف به درون سطل می شود.

 
 
facebook
google plus
linkedin