.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار محفظه ای فلزی است که در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول سهم بسزایی در زیباسازی و مرتب بودن چهره شهر دارد. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار مجهز به چهار چرخ توپر پلاستیکی است. چرخ های جلویی این سطل زباله ها ترمز دار است و از حرکت مخزن زباله در مسیرهای شیب دار جلوگیری می کند. همچنین وجود چرخ های پلاستیکی موجب سهولت در حمل و جا به جایی مخزن زباله می شود. سطل زباله شهری گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشد و از جاری شدن شیرآبه زباله ها و آلودگی محیط جلوگیری می کند.
 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

تولید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس ورق گالوانیزه است. ضخامت ورق گالوانیزه بین 1.5 تا 2 میل متغیر می باشد. بدنه فلزی این محصول به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. گالوانیزه گرم نوعی گالوانیزه است که در آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود.

ویژگی سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

  1. از بالاترین ضریب چسبندگی به زمین برخوردار است و تحت هیچ شرایطی واژگون نمی شود.
  2. بادوام بوده و طول عمر زیادی دارد.
  3. در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر بارش باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد.
  4. ضد حریق بوده و در برابر آتش سوزی مقاوم می باشد.
  5. آنتی باکتریال بوده و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها می شود.
  6. قابل شستشو و ضدعفونی کردن می باشد.

فروش سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت جهان سطل است. این شرکت با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع سطل زباله گالوانیزه فعالیت می کند. مجموعه جهان سطل مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به مشتریان عزیز عرضه می دارد. این مجموعه در تلاش است تا با افزایش سطح کیفیت محصولات خود بتواند گامی بلند در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست بردارد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار

خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار از مجموعه جهان سطل به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. خرید آنلاین امروزه به یکی از روش های رایج خرید تبدیل شده است. در خرید اینترنتی شما می توانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل انواع سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری چرخدار را مشاهده و از مشخصات هر یک مطلع شوید و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. مشتریان عزیزی که قصد خرید به صورت حضوری دارند می توانند به نشانی درج شده در سایت مراجعه نمایند.
facebook
google plus
linkedin