.

سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

استفاده از سطل پلی اتیلن شهری را می‌توان در بسیاری از اماکن مشاهده کرد، یکی از رایج ترین کاربردهای این محصول را می توان در رستوران ها و یا مساجد مشاهده کرد به صورتی که از این محصول می‌ توان بدون هیچ گونه دغدغه‌ای و یا هیچ گونه درد در کمر، استفاده کرد و بهترین و جذاب ترین اماکن را به وجود آورد. به دلیل استفاده راحت از این وسیله برخی از افراد از آن در منازل خود و یا در ساختمان های خود استفاده می کنند، به صورتی که می توان این محصول را که چرخ دارد به دنبال خود کشاند و زباله های مختلف را در آن قرار داد و در کم ترین زمان بهترین مکان را به وجود آورد.

سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

تلفن تماس : 
02634210491
09124967505
09124687252

تولید سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری توسط دستگاهای تزریق بزرگ و اتوماتیک با دقت بسیار بالا تولید شده سپس توسط آزمایشگاه محصولات تولیدی مورد تست و کنترل کیفیت قرار گرفته سپس روانه بازار فروش می شوند. سطل پلی اتیلن 1100 لیتری از مواد اولیه پلی اتیلن با دانسیته بالا که جزو مقاوم ترین نوع پلاستیک می باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت بیشتری می باشد، تولید می شود. سطل پلی اتیلن 1100 لیتری مکانیزه چرخدار پلی اتیلن همانند سایر سطل های زباله پلاستیکی می باشد. با این تفاوت که از ویژگی های بیشتری از سطل های معمولی موجود در بازار برخوردار است ، این سطل های زباله پلاستیکی با قابلیت نصب پدال فلزی می باشد.

انواع سطل پلی اتیلن 1100 لیتری

سطل پلی اتیلن 1100 لیتری به دو صورت چرخدار و بدون چرخ تولید می شوند. به منظور تسهیل در جابجایی از نوع چرخدار سطل پلی اتیلن بیشتر در مکان های اداری و درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.  سطل پلی اتیلن از جنس پلاستیک های فشرده شده و تقویت شده هستند و از نظر مقاومت در برابر حرارت، نور، سرما و گرما و همچنین فشار بسیار با کیفیت هستند.
این سطل ها به صورت بزرگ و بالای 60 لیتر ساخته شده و استفاده می شوند چرا که در مکان های پر رفت و آمد قرار دارند و بیشتر به منظور انتقال زباله از محیط داخلی به بیرون مورد استفاده قرار میگیرد. نوع بدون چرخ سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری بیشتر در منازل و‌ مکانهایی که جانمایی ثابت باشد مورد استفاده قرار می گیرد. سطل آشغال های چرخدار از چرخ هایی با مقاومت بالایی ساخته می شوند تا دوام و‌ماندگاری بالایی داشته باشند. 

تولیدکننده سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

محصولات موجود در جهان سطل در طرح ها و سایز های مختلف عرضه می شود، سطل های زباله در این مجموعه هم دارای ابعاد و ظرفیت های مختلف است که می توانید آنها را در سایت ما مشاهده کنید. لازم به ذکر است قیمت سطل زباله پلی اتیلن 1100 لیتری در جهان سطل بسیار به صرفه و مناسب است. در این راستا شرکت جهان سطل در طرح تخفیف ویژه خود به مشتریانی که اقدام به خرید سطل پلی اتیلن در تعدادهای بالا نمایند ، تخفیف های قابل توجهی را در نظر گرفته است.
 
facebook
google plus
linkedin