.

مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

از جمله محصولات گروه تولیدی جهان سطل می توان به مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری اشاره کرد که امروزه برای طیف وسیعی از کاربری ها  و خدمات در سازمان ها، ارگان ها و مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر ایجاد زیبایی محیط ، نقش بسیار موثری در بهداشت ، نظافت عمومی و سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. تجهیز تعداد کافی مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری در فواصل استاندارد، جانمایی درست و قابل دسترس برای افراد  می تواند از مواد آلوده و میکروبی و شیوع انواع بیماری ها جلو گیری کرده و گام موثری در جهت حفاظت از بهداشت محیط زیست شهری باشد.

تلفن تماس : 
02634210491
09124967505
09124687252

تولید مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

کلیه سطل زباله های تولید شده این مجموعه صادراتی بوده و از نظر جنس ، ابعاد و چرخ ها دارای بالاترین استاندارد های کیفی می باشد ، مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری تحت تست های مختلف ضربه ، سقوط از ارتفاع ، تست جابجایی در سطوح ناهموار جهت تست چرخ ها و ... قرار می گیرند تا محصولی با کیفیت جهت تولید و عرضه ارائه گردد .

مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتریمخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

قیمت مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

محصولات موجود در جهان سطل در طرح ها و سایز های مختلف عرضه می شود، سطل های زباله در این مجموعه هم دارای ابعاد و ظرفیت های مختلف است که می توانید آنها را در سایت جهان سطل مشاهده کنید. در ادامه برخی از ویژگی های این محصول را مشاهده کنید . لازم به ذکر است قیمت مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری در جهان سطل بسیار به صرفه و مناسب است. در این راستا شرکت جهان سطل در طرح تخفیف ویژه خود به مشتریانی که اقدام به خرید مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری در تعدادهای بالا نمایند درصدهای متنوعی بغنوان تخقیف در نظر گرفته است.

ویژگی های مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری توسط دستگاهای تزریق بزرگ و اتوماتیک با دقت بسیار بالا تولید شده سپس توسط آزمایشگاه محصولات تولیدی مورد تست و کنترل کیفیت قرار گرفته سپس روانه بازار فروش می شوند. مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری از مواد اولیه پلی اتیلن با دانسیته بالا که جزو مقاوم ترین نوع پلاستیک می باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت بیشتری می باشد، تولید می شود. سطل زباله 1100 لیتری مکانیزه چرخدار پلی اتیلن همانند سایر سطل های زباله پلاستیکی می باشد. با این تفاوت که از ویژگی های بیشتری از سطل های معمولی موجود در بازار برخوردار است ، این سطل های زباله پلاستیکی با قابلیت نصب پدال فلزی می باشد.

کاربرد مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری

یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین محصولات جهان سطل، مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری می باشد، زیبایی مخزن زباله پلی اتیلن 1100 لیتری این محصول را از سایر سطل ها متمایز می کند ، علاوه براینکه انتخاب این مخزن بهداشت محیط را برای شما و سایرین تضمین می کند دارای کاربردهای متنوعی می باشد.
•    قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی
•    قابلیت استفاده در مراکز ادرای و درمانی بهداشتی
•    قابلیت استفاده در مراکز صنعتی و مراکز تجاری
•    قابلیت استفاده در مراکز آموزشی و مراکز تفریحی
•    قابلیت استفاده در معابر شهری و شهرداری ها

سطل زباله پلی اتیلن

facebook
google plus
linkedin